pillimupp

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av pernilla - 24 oktober 2013 16:51

nu är jag så sjukt glad :D  fick ena saken jag ville ha. . Och igår kväll så fick man ett bra samtal med    men på den saken måste jag ha is i magen i ca 1 vecka till .. så ni får ha is i magen ni med   hehe..

Idag så kommer jag göra en STOOOOOOOOOR sak.. och när det är klart ska ni få reda på vad den första saken handlar om.. 
Men nu så ska jag dricka mitt morgon kaffe så man vaknar till liv.. sen väcka kärleken min som ligger och sover så gött.. 
Men ja just det... i natt hade jag fan besök av någon... just denna någon lät mig inte sova.. denna någon ryckte i mitt täck, tog tag i mitt ben .. så jag var så jääävla rädd så jag fick väcka min kärlek för att säga till honom att han fick gå upp och tända inne på toa så jag kunde se något.. efter det så tog det mig ca 1 timme innan jag äntligen somnade.. men man är fan inte kaxig idag inte.. önskar dom kunde låta mig vara på natten och låta mig sova.. men det är väl roligt att försöka att ffå kontakt med mig.. jävlas lite med mig.. jag sa till dom att låta mig vara men det hjälpte inte.. men ja ja.. det var det.. hehe.. 
Och till er som inte fattar vad jag menar med "någon" så pratar jag om andar. spöken ja you name it.. det som ni kallar dom   

See ya..   

Av pernilla - 24 oktober 2013 11:35

jaha första gången jag gör ett inlägg i en ny blogg.. för si så där 111 ggr liksom.. men men... Skit samma.. 

 

Snart är kl halv två :P Då blir det att ringa ett samtal och hoppas på det bästa :D

 

Kommer tillbaka efter samtalet och säger hur allt gick.. och kanske så kan jag tala om vad samtalet handlade om.. ;)

Men det återstår att se.. så see ya later.. 

Presentation


I´m overthinking EVERYTHING.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards