pillimupp

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av pernilla - 26 oktober 2013 11:34

wohoooo... min hemlighet är nu avslöjad.. Jag har fått en lgh... skrev papper igår :D
En 4:a på ca 124 kvm :D Är så sjuuuuukt glad.. Så den 1 December kan jag och barnen flytta in :D
Lääääängtar som bara den... Den är så jävla fin.. balkar uppe i taket på övervåningen.. två badrum.. tvättmaskin och torktumlare och diskmaskin.. wohooooo.. 

Och på jobb fronten så går det framåt oxå .. känns underbart just nu :D Bara att hoppas att man får jobbet med :D Då är lyckan gjord för min del.. 
Så imorgon kväll blir det att åka iväg till nya lgh med barnen så dom får se deras rum :D
Så dom kan planera sina rum osv.. jag tror att ungarna kommer ÄLSKA lgh.. jag vet iallafall att grabben älskar den redan iallafall... hehe.. 

åååå det ska bli så kul.... för nu är vi ju liksom 4 stycken i en 2:a.. är ju lite småtrångt om man säger så.. fatta själva.. en 12 åring och en 6 åring tillsammans med mig och kärleken i samma sovrum.. do i need to tell you more liksom.. 

Men snart är det slut med trångheterna :D

LIVET KÄNNS UNDERBART JUST NU!!!!

See ya later :P

Presentation


I´m overthinking EVERYTHING.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards